Friday, February 4, 2011

hati.

bismillah.

subhanallah.alhamdulillah.allahuakbar.

dulu,aku pernah berharap agar Allah jadikan hati manusia itu transparent.
dgn alasan,mudah aku tahu isi hatinya.
mudah aku faham kehendaknya.
mudah aku menjaga hatinya.
dan tahu juga apa yg disimpan dalam hatinya.
tapi,aku sendiri tak mahu org lain melihat hati ini.
mungkin hitam.
mungkin busuk.
tapi yg pasti,byk rahsia hati dan itu,antara aku dan Allah.

sesungguhnya hanya Allah yg mengetahui segala isi hati.

tapi,bila Allah datangkan ujian yg kadang-kadang menguji hati, dan melibatkan hati orang lain, mahu saja minta kepada Allah agar dibuka hijab hatinya.
iAllah,ini yang terbaik.



biar segala isi dunia pun membenciku, aku tahu Allah tetap di situ,menabur cinta infiniti.
Allah...






No comments:

Post a Comment